« 甘~い呼びかけ/Honey・・・ | トップページ | ハニードゥー/Honey do »

2007年9月18日 (火)

集まり at Mimi's Cafe

Mimis_cafe1
今日は久しぶりに、日本人の友達数人と集まりました。
あまり集まることがないので、この時とばかりにいろいろな
情報をもらってきました。
場所は何ヶ月か前に記事に書きましたmimi's Cafe。
この前は撮れなかったので、今日は内装をぱちり。
でも席から見渡した飾りの方が、素敵なのですが、
そちらは撮れませんでした。(^^;

今日もサービスがいまいちでしたねぇ。
このお店、全米にあるチェーン店なのですが、他の地域にある
お店はどうなんでしょうね。
せっかく雰囲気のいいお店なのに、残念です。
と言いながら、懲りずに利用している私です。(^^)

※さて皆様お気づきだと思いますが、このmimi's cafeを
日本語で書くと、”ミミズカフェ”なんですねぇ。印象変わってしまったかな?(笑)

-----------------------------------
I met some of my Japanese friends today after a long time.
I haven't had a chance to meet them a lot, so I got
lots of information from them.
The place where we gathered was Mimi's Cafe that I
wrote about a few months ago on my blog.
I took a picture inside restaurant, because I couldn't
take it before.
However, I couldn't take a picture of decorated things on the wall
that were beautiful.

Their service was not as good today like when I went before.
Mimi's cafe is a restaurant chain in all of U.S., so I want to
know how the restaurant in other areas are.
I feel badly about the service, because the restaurant's atmosphere is good.
Although I have to say, I still use this restaurant.

|

« 甘~い呼びかけ/Honey・・・ | トップページ | ハニードゥー/Honey do »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/210461/16501192

この記事へのトラックバック一覧です: 集まり at Mimi's Cafe:

« 甘~い呼びかけ/Honey・・・ | トップページ | ハニードゥー/Honey do »